Pomoce do nauki dla dzieci bez potrzeby drukowania
PONIEDZIAŁEK
1) Przypomnij sobie poznane litery:
http://pisupisu.pl/klasa1/slowo-na-literke
– Spróbuj ułożyć zdania:
http://pisupisu.pl/klasa1/ukladanki-zdan
2) Na lekcjach powtarzaliśmy nazwy miesięcy i dni tygodnia. Spróbujcie sami
https://www.matzoo.pl/klasa1/dni-tygodnia_6_340
https://www.matzoo.pl/klasa1/miesiace_6_342
Koniecznie zapiszcie swoje najlepsze wyniki, żeby pochwalić się nimi w szkole!
WTOREK
- Sprawdź z Rybką MiniMini+, jak dobrze radzisz sobie z dodawaniem.
https://www.miniminiplus.pl/rybka-minimini/gry/wesole-dodawanie
– W zeszycie do matematyki zapisz wybrane działanie z gry. Ułóż treść zadania, zapisz działanie.
Pamiętaj o odpowiedzi.
https://www.miniminiplus.pl/rybka-minimini/gry/wesole-dodawanie
– Posegreguj śmieci:
https://www.miniminiplus.pl/rybka-minimini/gry/segregacja-smieci ,
– Wykonaj COŚ recyklingowego. Użyj butelki, niepotrzebnego kartonu czy wytłoczki od jajek – dozwolone wszystko to co byś wyrzucił. Może czołg z pudelka po lodach i nakrętek? Albo gąsiennica z wytłoczek do jajek? NIE WYRZUCAJ tego co zrobisz – przynieś gdy wrócimy do szkoły, zrobimy wystawę!
ŚRODA
1) Rozwiąż zadania tekstowe. Zadanie, które podobało Ci się najbardziej przepisz do zeszytu od matematyki i rozwiąż. Nie zapomnij napisać odpowiedzi.
http://www.matzoo.pl/klasa1/zadania-tekstowe-z-dodawania-w-zakresie-10_1_289
2) LITERKI Z KLAWIATURY.
– Spróbuj z pomocą odszukać na klawiaturze podanych literek. POWODZENIA
http://pisupisu.pl/klasa1/litery-pierwsza-linia
http://pisupisu.pl/klasa1/litery-druga-linia
http://pisupisu.pl/klasa1/litery-trzecia-linia
Mam nadzieję, że Ci się podobało.
3 ) TROCHĘ CIEKAWOSTEK.
Na zajęciach mówiliśmy sporo o ekologii.
- Czy widzieliście takie wiatraki?
- Wiecie do czego służą?
https://planetaenergii.pl/structure/demo/5572768384942080/next/~home
Aby otworzyć plik PDF z materiałem, wystarczy kliknąć żółty przycisk znajdujący się pod każdym tytułem.
W przypadku braku drukarki sugerujemy, aby prostsze ćwiczenia przerysować lub przepisać ręcznie na czystą kartkę. Zalecamy, aby pracować z dzieckiem około 15-20 minut dziennie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Nauczycielem.