Na czas pobytu w domu proponuję ćwiczenia dla naszych uczniów. Ćwiczenia można wykonywać dwa razy w tygodniu po 60 min. Zaproponowałam większą ilość ćwiczeń i linków z których każdy może wybrać coś dla siebie. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i uśmiechu na ten trudny czas. Agnieszka Kawiorska

Proponowane filmy na YouTube

ćwiczenia według wad postawy ciała

ODSTAJĄCE ŁOPATKI
KOLANA KOŚLAWE
KOLANA SZPOTAWE
PLECY OKRĄGŁE
PŁASKOSTOPIE

przykładowe ćwiczenia na skoliozę

  • Kładziemy się na brzuchu i złączamy wyprostowane nogi, a ręce wykonują ruch charakterystyczny dla pływania żabką. Powtarzamy 10 razy.
  • Kładziemy się na brzuchu, prostujemy ręce i klaszczemy w dłonie bez zginania łokci przez ok. 1 minutę.
  • Stajemy przy ścianie, dotykając głową, plecami, pośladkami i nogami ściany. Staramy się maksymalnie wyprostować i nie odrywać ciała.
  • Kładziemy się na plecach, a ręce układamy wzdłuż ciała. Nogi uginamy w kolanach, podnosimy i wykonujemy rowerek. Powtarzamy 3 razy po 1 minucie.