Szkoła Podstawowa kl. VII –VIII AU
Blok tematyczny – Podwójne kompozycje
Czas pracy dostosowany do możliwości psychofizycznych dziecka.
Cel główny – rysowanie obiema rękami jednocześnie, Rozwijanie sprawności manualnej
Proszę na dwóch białych kartkach papieru o narysowanie przez dzieci jednocześnie obiema rękami –w tym samym czasie – koła, kwadratu, trójkąta. Bardzo proszę o powielanie tej czynności kilka razy. Bardzo proszę również o wykonania zadania przez dzieci, które znajduje się w linku poniżej
Link do wykonania zadania:
Blok tematyczny – Słuchanie opowiadania Juliana Tuwima ABECADŁO, pisanie liter po śladzie
Czas pracy dostosowany do możliwości psychofizycznych dziecka.
Cel główny – uważne słuchanie opowiadania, pisanie po śladzie liter
Proszę aby dzieci napisały litery z alfabetu w celu przypomnienia i ćwiczenia doskonalenia pisania, oraz uważne odsłuchanie wiersza z linku
Link do wykonania zadania:
Blok tematyczny – Grzeczna przypominajka
Czas pracy dostosowany do możliwości psychofizycznych dziecka.
Cel główny – wykonywanie symetrycznej wycinanka
Na białej kartce proszę narysować dowolny ale w miarę prosty przedmiot, wzór, owoc, szlaczek. Z dowolnego koloru bardzo proszę aby dzieci wycinały różne kształty, tak aby pocięły według siebie kolorowy papier. Kawałkami przoszę wykleić np. szlaczek. Doskonalimy pracę z nożyczkami.
Link do wykonania zadania:
Blok tematyczny – Malowane zawijasy
Czas pracy dostosowany do możliwości psychofizycznych dziecka.
Cel główny – malowanie farba w obrębie konturu
Na białych kartkach proszę narysować dowolne szlaczki, bardzo proszę aby dzieci farbami malowały po konturach szlaczków dowolnymi kolorami.
Blok tematyczny – Dowolne gry i zabawy na świeżym powietrzu, rzuc do mnie piłkę
Czas pracy dostosowany do możliwości psychofizycznych dziecka.
Cel główny doskonalenie chwytu oburącz, zabawa z elementami rzutu
Spędzamy czas na świeżym powietrzu, zabawy z piłką.