Wycieczka do Zamościa 2017

In Aktualności, Wycieczki, Wydarzenia by Anna_Michnicka

W dniach 19.06-20.06.2017r. odbyła się wycieczka szkolna do Zamościa-Szczebrzeszyna-Zwierzyńca. W wycieczce wzięli udział uczniowie Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego „Złote Serce” w Pińczowie wraz z rodzicami i personelem szkolnym.

Już w pierwszym dniu czekało nas wiele atrakcji. W Zamościu zwiedzaliśmy Rynek Wielki, kamieniczki ormiańskie oraz Katedrę. Następnie odwiedziliśmy Bastion siódmy, gdzie główną atrakcją był wystrzał z armat. Nasi podopieczni mieli okazję ładowania prochu do armaty, po czym następował głośny wystrzał. Uczniowie dostali pamiątkowe dyplomy z tego wydarzenia. Po pysznym obiedzie udaliśmy się do ZOO gdzie mieliśmy okazję podziwiać wiele niespotykanych gatunków zwierząt. Wieczorem odbyła się kolacja w Zwierzyńcu połączona z grillem i dyskoteką na świeżym powietrzu. Wszyscy bawili się doskonale i każdy w dobrych humorach poszedł spać.

Następnego dnia po śniadaniu udaliśmy się na zwiedzanie Zwierzyńca. Oglądaliśmy tam piękny Kościół na wodzie oraz pomnik Szarańczy. W godzinach popołudniowych przechadzaliśmy się ścieżką do Stawów Echo oraz spacerowaliśmy i podziwialiśmy chronioną roślinność i mieszkańców Roztoczańskiego Parku Narodowego. Po obiedzie udaliśmy się do Szczebrzeszyna, gdzie podziwialiśmy pomnik Chrząszcza oraz przepiękną cerkiew żydowską. W drodze powrotnej do Pińczowa czekała na nas miła niespodzianka, a mianowicie kolacja w „Zajeździe pod dębami” w Łoniowie. Wycieczkę zakończyliśmy z uśmiechem na twarzy i wspomnieniami, które na długo pozostaną w naszej pamięci.