Blok tematyczny – Owoce
Cel główny – wypełnianie owoców kolorami
Bardzo proszę aby rodzic narysował dwa owoce, które dziecko lubi najbardziej. Bardzo proszę aby dziecko starannie je pokolorowało.
Blok tematyczny – Warzywa
Cel główny – rysowanie warzyw po śladzie i wypełnianie warzyw kolorami
Bardzo proszę aby rodzic narysował dwa warzywa, które dziecko lubi najbardziej. Bardzo proszę aby dziecko starannie je pokolorowało, lub wypełniło warzywa dowolna metodą.
Blok tematyczny – Zwierzęta domowe
Cel główny – rozpoznawanie zwierząt domowych
Bardzo proszę aby rodzic pokazała na dowolnym urządzeniu multimedialnym dziecku zwierzęta domowe. Następnie proszę wybrać ulubione zwierzątko domowe dziecka i narysujcie je wspólnie.
Blok tematyczny – Zwierzęta hodowlane, gospodarskie, użytkowe.
Cel główny – rozpoznawanie zwierząt hodowlanych – gospodarskich
Bardzo proszę aby rodzic pokazała na dowolnym urządzeniu multimedialnym dziecku zwierzęta hodowlane. Wiem, że niektórzy maja w domu zwierzątka, gospodarstwa będzie łatwiej. Następnie proszę wybrać ulubione zwierzątko dziecka i narysujcie je wspólnie. Wyjaśnijcie proszę swoich dzieciakom jaka jest różnica między zwierzętami domowymi a hodowlanymi.
Blok tematyczny – Jakie znamy kwiaty
Cel główny – rozpoznawanie kwiatów z ogródka
Bardzo proszę aby rodzic pokazał na dowolnym urządzeniu multimedialnym dziecku najbardziej znane kwiaty. Niektórzy mieszkają w domkach, maja ogródki z kwiatkami. Pokażcie swoim dzieciom kwiaty. Wybierzcie jeden kwiat, proszę aby dzieci wylepiły je kulkami z bibuły. Jeśli nie macie bibuły w domu proszę wykonać inna techniką. Proszę aby dzieci obejrzały bajkę Andersena o kwiatach. Linki dostępne. Pozdrawiam.
Blok tematyczny – spędzamy czas na świeżym powietrzu
Cel główny – dowolne gry i zabawy z rodzina na świeżym powietrzu
Dzisiejsze zadanie jest bardzo proste, proszę abyście wspólnie spędzili czas na świeżym powietrzu. Korzystali z dowolnych form relaksu, spaceru, gier. Spełniając oczywiście wszelkie wytyczne względem bezpieczeństwa. Jeśli nie możecie wyjść na świeże powietrze, proszę spędźcie czas wspólnie. Wiem, że możliwości dzieci są ograniczone. Nie chcę abyście tylko wykonywali karty pracy. Korzystajcie z innych form, puzzli, klocków, układanek, obejrzyjcie wspólnie bajkę. Pozdrawiam, dużo zdrowia!